INSTAGRAM FACEBOOK

Endodoncja

Leczenie endodontyczne (kanałowe) polega na usunięciu wewnętrznych tkanek zęba oraz wypełnieniu tych kanałów specjalistycznymi materiałami stosowanymi w tej dziedzinie stomatologii.

NAZWA USŁUGI CENA
DEWITALIZACJA + FLECZER 160

WSTĘPNE OPRACOWANIE KANAŁÓW + FLECZER

210

OPRACOWANIE RĘCZNE ZĘBA 1 -

480

OPRACOWANIE RĘCZNE ZĘBA 2 -

590

OPRACOWANIE RĘCZNE ZĘBA 3 -

750

Wszystkie zabiegi odbywają się przy użyciu koferdamu, który zapewnia lepsze efekty leczenia. Wstępny pomiar długości kanałów korzeniowych wykonywany jest za pomocą najnowszej generacji elektronicznego urządzenia RAYPEX 5. Kanały opracowywane są za pomocą endomotoru TCM endo III, a następnie wypełniane przy użyciu techniki kondensacji bocznej gutaperki i systemu OBTURA, co zapewnia możliwie najszczelniejsze wypełnianie kanałów korzeniowych.

Zęby nieleczone mogą obumierać, prowadzi to dalszych infekcji w tkankach, które otaczają ząb. Mogą powstawać wtedy przetoki, ropnie, nasilają się dolegliwości bólowe i tym samym dochodzi do zaburzenia funkcjonowania całego organizmu. Jeśli dojdzie do zaawansowanej próchnicy, która drąży bardzo głęboko i dochodzi do miazgi, miazga ta obumiera i tym samym „obumiera ząb”. Aby odbudować strukturę zęba, lekarz endodonta usuwa jego infekcje oraz uszczelnia te kanały, zakładając wkłady koronowo-korzeniowe lub wypełnia je specjalistycznymi materiałami. Wkłady te mogą być wykonywane z nowoczesnych włókien szklanych, ale i cyrkonowych, wykonanych ze złota, bądź tytanu.

Specjalistyczne leczenie endodontyczne odbywa się pod mikroskopem LEICA M320, co gwarantuje wysoką precyzję leczenia. U Pacjentów, którzy leczyli się w innych gabinetach przeprowadzamy również zabiegi polegające na usuwaniu złamanych narzędzi endodontycznych.